Πέμπτη 25 Δεκεμβρίου 2014

Γιορτινά Εορταστικά τραπέζια χωρίς τους δικούς σου συγγενείς!

Κορίτσια μου,χρόνια πολλά,Ευλογημένα,τυχερά και χαμογελάστα!Εύχομαι μέσα απο την καρδιά μου,όπως θα ευχόμουν στους πιο αγαπημένους μου ανθρώπους,οι φετινές γιορτές να σας βρήκαν γερές,χαρούμενες και να απολαμβάνετε τις στιγμές με τις όποιες δυσκολίες και αντιξοότητες.Πως περάτε στο πρώτο ρεβεγίον των εορτών και κυρίως,τι κάνατε στο Χριστουγεννιάτικο τραπέζι που στην χώρα μας έχε την μαγική ιδιότητα να ξεκινά νωρίς το μεσημεράκι και να τελειώνει late night?Greeks know how to eat and celebrate,αυτό δεν το αμφισβητεί ούτε η γρουσούζα Μέρκελ-μέρες που είναι!
 So,οι φετινές γιορτές για μένα ήταν πολύ διαφορετικές απο των τελευταίων ετών και συγκλονιστικά καλύτερες.Ξέρετε,σε εσάς θα το πω για 1η φορά...πέρυσι τέτοιες μέρες,έδωσα μια κρυφή υπόσχεση στην Νανά,μου είπα οτι ήταν η τελευταία φορά που πέρασα τις γιορτές με ανθρώπους που μέσα μου καθόλου δεν ήθελα να μοιραστώ την ιερότητα των Χριστουγέννων και που την μαγεία των εορτών για μενα την δολοφονούν,χωρίς να επιρρύψω ευθύνες,δική μου η επιλογή,δική μου και η....διόρθωση της!Έτσι,πολύ ανακουφισμένη 1 χρόνο μετά και μετά απο όοοοολα όσα χρειάστηκε να αλλάξω για να το επιτύχω,here we are!Christmas με ανθρώπους της δικής μου επιλογής και πιστέψτε με,αν δεν μπορούσα να περάσω τις γιορτές με τέτοιες συνθήκες,δεν είχα κανένα θέμα να τις περάσω home alone,"καλύτερα μόνος παρά με κακή παρέα",σοφό! Τι πιο τιμητικό απο το να σου ανοίγει κάποιος το σπίτι του και να σε βάζει στην οικογένεια του τέτοιες μέρες?Πόσα πολλά σημαινει και πόσο πρέπει να εκτιμηθεί!Κακά τα ψέμματα,οι γιορτές είναι υπέροχες με την οικογένεια,είτε αυτλη που έχετε πια εσείς δημιουργήσει,είτε τους συγγενείς σας μα καθώς η μαμάκα μου μένει με το hubby της μόνιμα στην πατρίδα μου την Κέρκυρα,οι οικογενειακές γιορτές έγιναν αληθινές κοντά σε ένα beloved αγαπημένο μου ζευγάρι και όλη του την οικογένεια!
Αδελφές,παιδιά,ανήψια,γονείς,γιαγιά,όλοι εκεί,στο πιο χαρούμενο σπίτι των εορτών!Κλασσικά,οι προετοιμασίες είχαν ξεκινήσει απο....την Παραμονή ενώ σε 3(!!!!)διαφορετικά σπίτια ετοιμάστηκε το αδιανόητο πλούσιο και γευστικότατο menu που μας οδήγησε στην διάτριση στομάχου ολοταχώς!!!Δεν έχω λόγια,πόσο χρυσοχέρες,πόσες καλές οικοδέσποινές,τι χάρισμα να σε κάνουν να νιώσεις αμέσως άνετα και μέλος της οικογένειας,είναι μαγικό!Μόνο θετικά έχει το να κάνεις γιορτές με οικογένεια που όμως δεν αποτελείται απο δικούς σου συγγενείς τελικά(για να δούμε και την θετική πλευρά αφού φυσικά μου λείπει η μαμά μου,μην λέμε τα αυτονόητα)καθώς καταρχήν,δεν βαριέσαι!Ακούς καινούρια πράγματα,παίρνεις εντελώς διαφορετικές εικόνες και όσα κοινά και αν έχει κάθε Ελληνική οικογένεια σε αυτά τα gatherings,όταν είσαι ουσιαστικά καλεσμένος συμμετέχεις μόνο στα καλά!Κανείς δεν θα σου κάνει ανάκριση για τα προσωπικά σου,για την απεργία των δικηγόρων που καθυστερεί την έκδοση του διαζυγίου σου(ήμαρτον πια,απο την μύτη μου το βγάζουνε αλλά....οι βασικές τζίφρες έχουν μπεί και αυτό με καθιστά soooo free),δεν ακούς τα γνωστά "κοπλιμέντα"εκείνης της ξινής,αζής,κακιάς θείας-που εγώ μπορεί να μην έχω αλλά δυστυχως έζησα το δράμα γιατί είχαν...άλλοι,όπως και πιθανόν εσείς-του τύπου "πάχυνες εεεεεεε","και τι δουλειά είπαμε οτι κάνεις....αααααα,social blogger πως το είπες,εμένα πάντως η Νίτσα μου είναι νοσηλεύτρια","άργησες και φέτος,ε"και τέτοια...γιορτινά!Κανείς δεν σε πιέζει να φάς ή να μην φας κάτι παρά μόνο στο προσφέρει απλόχερα και με αγάπη,κανείς δεν σχολιάζει το ντύσιμο/μακιγιάζ/μαλλιά σου παρά μόνο εάν θέλει να πει μια καλή κουβέντα και τόσα ακόμη!!So,την οικογένεια μπορούμε να την βρούμε και να την απολαύσουμε ακόμα και αν δεν είχαμε την τύχη να ευτυχήσουμε απο το δικό μας dna ή απο τις συγκυρίες!
Παρατήρησα επίσης για μια ακόμη χρονιά πως μπορεί να υιοθετήσαμε σχεδόν απόλυτα το not Greek έθιμο του στολισμένου δέντρου αντί τουν καραβακίου που όλο και πιο σπάνια το συναντάς και αύτο ούτε καν πια στα σπίτια των συνταξιούχων ναυτικών,πόσο μάλλον των ενεργών αν και αποτελεί την παράδοση μας,μπορεί να πιστέψαμε στο δημιουργήμα αναψυκτικού που ανάθεμα και αν έλειπε απο κάποιο τραπέζι παγκοσμίως σήμερα,τον Santa Claus-και πολύ καλά κάναμε ωστόσο,αλλά όχι λοιπόν,το πατριωτικό μας το βγάζουμε για μια ακόμη φορά στο φαγητό και κάνουμε ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ!!!Μπορεί όλα τα sites και οι τηλεοπτικές εκπομπές μαγειρικής απο τον...Οκτώβρη σχεδόν να μας παρουσιάζαν συνταγές για γεμιστές γαλοπούλες με κάθε φαντασία και πρωτοτυπία αλλά,να,και εσείς,τελικά το κάνατε το γαλόπουλο?Μια και μόνο χρονιά το επίχειρησα παλια,όλοι έφαγαν την γέμιση και το κρέας το κοιτάγαμε-και εμένα δεν μου αρέσει ομολογώ αλλά το κοτόπουλο το λατρεύω-και έτσι,και στο δικό μας Lunch Ελληνικά κρέατα μας πέθαναν στο μαμ!!!Χοιρινό κότσι και να σου και η πατάτα η εξω απο εδώ αλλά και κατσικάκι για τους πιο μερακλήδες!Άφαντα έγιναν όλα!!Ασφαλώς και σας παραθέτω φώτο απο τα βασικά μας πιάτα και το amazing γλυκό της stylish φίλης με την φούξια hair λεπτομέρεια(απο τις πρώτες που το τόλμησε και απο τις τελευταίες που θα το αποχωριστεί + sidecut,like me)!και μου εύχομαι.....καλή χώνεψη κατά την Πρωτοχρονιά που θα επαναληφθούν τα ίδια και χειρότερα,οπότε.....i ll be back!!!






 Χρόνια Πολλά Κορίτσια μου!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου